Oldalak

2015. március 22., vasárnap

Folytatódik.

FOLYTATÓDIK! 
A Sweet Hell újra indul. 
Új design lesz. Megváltozik. 
Folytatom. 
El se hiszem,hogy ennyien szeretitek. 
Rettenetesen boldog vagyok. Nagyon jól esik, tényleg. 
Viszont a Bábelt sem hagyom veszni ha ti benne vagytok. :)
Szóval. Áprilisban ÚJRAINDUL A BLOG!
Viszont akkor egy utolsó kérdés felétek! 
Akarjátok,hogy legyen BÁBEL, vagy egyáltalán nem akarjátok. Kérlek ezt még írjátok meg nekem kommentbe vagy a facebookon. Mindent köszönök.
Ne feledjétek. Áprilisban SWEET HELL!!!:) 

14 megjegyzés:

  1. Írd mind a kettőt, én szeretem a stílusodat, az is biztos jó lesz :)
    U.i: Nagyon-nagyon boldog vagyok, hogy folytatod a Sweet Hell-t *-*

    VálaszTörlés
  2. Nehogy elvesszen egy ilyen jo ötlet! :D legyen Bábel is ! <3

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó hogy folytatod. Nagyon várom. Siess.

    VálaszTörlés
  4. Most talaltam ra a blogodra es nagyon imadom orulok hogy folytatod mert szuperul irsz remelem minel hamarabb olvashatom a kovi reszt!!! ♥♥

    VálaszTörlés
  5. Imdáom,nagyon szuper.Hamar hozd a kövit mert nagyon szuper :) <3

    VálaszTörlés