Oldalak

2015. október 3., szombat

8.fejezet~A lány a főnöké.










      
Kincseim amint látjátok Sweet Hell újra indult. Remélem örültök neki mert rengeteg levelet kaptam,hogy folytassam. Tehát most hónapok után meghoztam a 8. fejezetet. Ha tetszett kérlek kommenteljetek és iratkozzatok fel! 






Egy hófehér szobában keltem. Gyönyörű rend volt. Nem az én szobám erre már rájöttem. Ismerős illat járta át a szobát. A fejem sajgott. Nem tudtam mi történt. Felöltem az ágyon amikor megláttam. Az egyik sarokban ült. Nézett. Engem. Vigyorogva. Akkor döbbentem rá. Nála vagyok. Beletúrtam a hajamba és az ablak felé fordítottam fejem mire a nyakamba bele nyílalt a fájdalom. Az ablak annyira csillogott,hogy láttam benne tükörképem. Elfordítottam egy kicsit,hogy nyakamat lássam. Hatalmas kékes lila foltok és harapás nyomok  amik pólóm nyakánál tűnnek el. Ijedtem Justin felé néztem. 
-Ugye mi nem?-kerekedett ki szemem.
-Tudod,amennyire kiszolgáltatott voltál simán megdughattalak volna.-vigyorgott szemembe. De nem. Nem tettük meg. Tudod mit ígértem. Persze,hogy tudtam. És szörnyű volt rágondolnom.
-Mond ki.-utasított.
-Én leszek a 100.-mondtam magam elé bámulva. 
-Ketyeg az óra.
-És a nyakam? Te voltál?
-Mivel a bulin majdnem kielégítettél egy pincért és kis híján megdugtak inkább hazahoztalak. De mivel ketten voltunk rám másztál és lesmároltál. 
-Mond,hogy nem hagytad.-túrtam hajamba.
-Bár mondhatnám.-nevetett. De olyan tökéletesen vonaglottál az érintésemre,hogy nem tudtam megállni. Ezért csak a nyakadat intéztem el. Bár te se voltál semmi.-nevetett fell.
-Mit csináltam? Elfordította fejét. Még nagyobb folt volt a nyakán mint nekem. Aztán bevillant. Levettem pólóját és boxerét húztam mikor elkapta csuklómat.  és felvitt a szobába.
-Istenem.-temettem arcomat kezeimbe. 
-Semmi baj. Lesz folytatás Lily.
-Ne is álmodj róla.-pattantam fel és már indultam is ki mikor a küszöbön megálltam. Akkor vettem észre,hogy csak fehérnemű van rajtam. Hallottam a halk kuncogását. Felé fordultam és tetőtől talpig végigmért amibe bele is pirultam.Megnyalta alsó ajkát és szemeimbe nézett.
-Így akarsz hazamenni?-mosolyodott el.
-Hol van  a ruhám? 
-Fürdőszobába. És zuhanyozz is le.-kuncogott. Kettővel odébb volt a fürdő. Levettem maradék ruhámat és beálltam a zuhany alá. Jól esett a forró víz. Nyílt az ajtó.
-Takarodj ki.-kerekedett ki a szemem mikor megláttam a pucér Justint.
-Azt hittem már végeztél.-morogta. Gyorsan a törölközőért nyúltam és betekertem magam. Bieber nem zavartatta magát beállt egyenesen mellém. Gyorsan kiléptem mielőtt rám engedte volna a vizet. Nem akartam lenézni. És szégyeltem is magamat de megtettem. Tekintetem elidőzött fenekén.
-Le is pontozhatod.-motyogta Justin. Megforgattam szemeimet és ruháimat fogva visszamentem szobájába. Felkapkodtam fehérneműmet és a tegnapi ruhámat. Gondoltam amíg fürdik körülnézek. A szekrényén fényképek voltak. Az egyik a kis tesóival. A másik egy lánnyal. Szép lány volt de semmi különleges. Justin pár évvel fiatalabb lehetett. Őszinte gyönyörű mosolyt láttam az arcán amit ezek szerint ez a lány okozott neki. A tudat,hogy én ezt sosem válthatom ki belőle fájt. De miket is beszélek? Justinnak egy vagyok a sok közül. Egy ugyan olyan jelentéktelen ribanc mint a suli többi diákja.
-Látom észrevetted a képeket.-hallottam meg mögülem hangját. Derekára volt csavarva a törölköző. Haja vizesen lógott homlokába amitől csak még szexibb lett. Végigpásztáztam felsőtestét és az ajkamba haraptam.
-El ne élvezz.-nézett rám gonosz vigyorral. Megforgattam szemeimet.
-Ugyan olyan ribanc mit a többi.-mondta.
-Mármint a lány?-értetlenkedtem.
-Igen. Hiába volt szép, belül. undorító ribanc volt.
-Elakarod mondani mi történt?
-Nem egy kislánnyal beszélem ezt meg.-mosolyodott el.
-Nem vagyok kislány.-szűrtem ki fogaim közül. Szúrósan néztem rá mikor telefonom pittyegésére kaptam fel a fejem. 10 nem fogadott hívás Chaneltől. 5 nemfogadott hívás Zayntől és 15 Sms megint Chaneltől.
-Bakker.-motyogtam. Teljesen kimentek a fejemből. Nem is gondoltam,hogy keresni fognak.
-Haza tudsz vinni?-néztem rá kérlelően. Nem szólt semmit kiment az ajtón ezzel jelezve,hogy menjek utána. A ház előtt állt a gyönyörű fehér ferraria. Gyorsan beszálltam és már indult is. Az út csendben telt. Nem beszéltem és ő sem szólalt meg. Meredten bámultam ki az ablakon.
-Itt vagyunk cica.
-Köszönök mindent.-néztem szemébe. Kiszálltam a kocsiból és az ajtó felé vettem az irányt. Tekintete égette hátsó felemet de nem néztem hátra. Felrohantam a szobámba és azonnal Chanel hívtam.
-Ne haragudj.-szóltam bele gondolkodás nélkül.
-Normális vagy? Egész este téged kerestelek. Azt hittem,hogy valamelyik pedofil fasz elvitt.
-Justinnal voltam.-mondtam halkan.
-Tessék?-hallottam hangján a meglepődöttséget.
-Jól hallod.-sóhajtottam.
-És? Volt valami?
-Jézus Chanel nem. Nem használt ki
-Ez nem Bieberre vall.-mondta furcsán.
-Csak azért nem fektetett le merr azt ígérte én leszek a 100.
-Így már érthető. Bár Lily, veled másképp viselkedik. Nem tudom mi van köztetek de Justin normálisabb ha veled van.
-Igen? Eddig nem vettem észre nevettem fel. Délután átjössz?-kérdeztem rá.
-Persze négyre ott vagyok.-azzal letette. Átöltöztem itthoni ruhába és felmentem twitterre. Gondoltam megnézem Bieber oldalát. 3Millió követő. 1400 post.  Jézusom ki ez az ember? Egy celebnek nincs ennyi követője.-ráncoltam szemöldököm. Végig tekertem az oldalát mikor a tekintetem megakadt egy poston. "Szeretlek L." Abban a pillanatban csaptam le a laptopom tetejét. L mint Lily? Nem. Az nem lehet. Nem szeret. Kizárt. Biztos,hogy nem. Utál engem. Nem szerethet. Döbbentem meredtem magam elé. Furcsa bizsergés járta át a gyomrom. Lesütöttem szememet. Ha ő nem is szeret,sajnos én annál inkább.-sóhajtottam. Ez nincs így rendjén. Nem lehetek egy ilyen emberbe szerelemes. Mindent megteszek,hogy kiszeressek belőle. Rettentő boldog voltam mikor reggel felkeltem mert elfelejtettem,hogy suli van. Fél órás késéssel érkeztem be.
-Mis Sparks óhajtja megmagyarázni késésének okát?-nézett rám szigorúan.
-Nem.-rántottam vállat.
-Parancsol?-futott össze szemöldöke.
-Nem óhajtom elmondani késésem okát.-ültem le.
-Takarodjon ki.-kiáltott rám.
-Most miért?-értetlenkedtem.
-Maga nem beszéljen velem ilyen flegmán.
-Megkérdezte,hogy óhajtom e nekem meg nincs kedvem. Mi rosszat mondtam?-motyogtam és becsaptam magam mögött az ajtót.  10 percet állhattam a folyosón mikor társaságom érkezett.
-Csak nem rossz kislány voltál?-nevetett fel.
-Teljesen jó voltam.-bólogattam hihetően.
-Nem megyünk el valamerre?-vigyorgott rám perverz mosolyával.
-Mehetünk,de hozzám ne érj.-mordultam rá. Már egy ideje kocsikázhattunk mikor kiértünk a városból. Egy kisebb falu szerűségben kötöttünk ki.
-Hol vagyunk?-ráncoltam szemöldököm.
-Nekem dolgom van te meg a kocsiban maradsz.-nézett rám szigorúan. Szuper. Elhozott a halál faszára és  a kocsiban hagyott. 15 percet ülhettem mikor észrevettem,hogy az ajtó nyitva van. Kiszálltam és megpillantottam a kocsma félét. Beindultam. Részeg és fél részeg embereket láttam. Aztán megpillantottam Ryan-t egy társaságban ahol épp pókereztek.
-Ryan.-álltam meg vele szemben. Az-az az asztallal szemben.
-Te meg,hogy az istenben kerülsz ide?-kerekedik ki a szeme. Nem tudtam válaszolni mert az előttem ülő részeg férfi az ölébe húzott.
-Szia cica. Gyönyörű vagy. Van kedved egy gyors menetre?
-Én nem ajánlom David.-mondta Ryan gonosz vigyorral.
-Mit ugatsz kölyök.-kiabált rá.
-A főnöké.-mondta ki. A tömegben annyit hallottam,hogy többen ezt kérdezik: A csaj B-s?  A fickó úgy lökött ki az öléből mintha leprás lennék. Ryan felsegített a földről.
-Kikísérlek a kocsiba.-mondta. Justin még legalább fél óráig nem került elő, addig is én Ryanel beszélgettem.
-Ki volt ez a fickó?
-Csak egy alkoholista.-ide jár évek óta.-mondta.
-Kérdezhetek valamit?
-Attól függ.-biccentett kedves mosollyal.
-Miért hallottam azt a tömegből,hogy a csaj B-s miután kimondtad,hogy a főnöké vagyok.
-Tudod, majd rájössz a nagyobb dolgokba ha beavat. Neki vagy a tulajdona. Vigyáznia kell rád még ha egyikőtök se akarja. Kötelessége. És jól jártál,mert olyan ember tulajdonában vagy akinél neked nem árthatnak. És ha valakinek a tulajdona vagy megkapod a neve kezdőbetűjét.
-Kinek a neve B?-kérdeztem kerekedett szemekkel. Nehogy már valakinek a tulajdona legyek. Mi vagyok én kutya?
-B mint Bieber.

4 megjegyzés:

  1. már hiányzott :) ujra remekeltél nagyon jó lett s minnél hamarabb várom a következőt

    VálaszTörlés
  2. Már nagyon vártam!!Imádom!!siess:)

    VálaszTörlés