Oldalak

2016. május 29., vasárnap

2. Évad szereplők


 20.000 megtekintés örömére!!! 


 VISSZATÉRTEM! 

Tudom igen késtem. De rengeteget gondolkodtam mit és hogyan írjak. Egy hónapja nem hittem volna,hogy készülőben van egy új történet a fejemben. De ezekben a hónapokban sikerült kikapcsoljak. Átgondolni mit is akarok írni. Mit akarok nektek kedves olvasóimnak nyújtani. Mert TI srácok. Ti adtok nekem erő ehhez. Sokat gondolkodtam a Sweet Hellen. Annyi pozitív véleményt kaptam. Építő kritikákat. Nem tudtam, hogy ennek most véget kell érnie vagy folytatnom kell-e. Azt hittem új blogot akarok kezdeni... Aztán bevillant. Nekem nem új blogra van szükségem. Hanem ennek a folytatására. Mert kell. Mert ahogyna vége lett úgy nem fejeződhet be. Nem lenne veletek szemben korrekt. Hisz annyit segítetek. Annyira inspirálóak vagytok. Köszönöm és szeretlek titeket!
Lett szereplő változás amit itt majd mindjárt képpel együtt olvashattok. Az első fejezetet kifogom rakni amint megkapom az új fejlécet. Már készülőben van,de még én sem tudom milyen lesz. Csak az elképzelésem van meg. Kíváncsian várom.  A legjobb barátnőm már olvasta az első fejezetet.Olvasott gondolatokat,hogy miket fogok beleírni, részleteket.  Ő odáig volt érte. Nagyon remélem,hogy tetszeni fog nektek és örömmel fogjátok olvasni. Hamarosan tehát,
Sweet Hell 2. Évad !!!





 Főszerepben:




Név: Hailey Baldwin
Kor: 19
Lakhely: Boston 


 Név: Justin Bieber
Kor: 22
Lakhely: Boston 




 Mellékszerepben:      


  
Név: Kendall Jenner
Kor: 20
Lakhely: Boston




 Név: Zayn Malik
Kor: 23
Lakhely: Boston





Név: Elena Salvatore
Kor:20
Lakhely: Boston  


   

 Név: Damon Salvatore
Kor: 23
Lakhely: Boston 


 



5 megjegyzés:

  1. Tényleg jól eltűntél, már azthittem, hogy nem lesz több rész, viszont én szívesen olvasnám tovább a történetet :D Kíváncsi vagyok, hogyan gondoltad a folytatást úgyhogy nagyon várom a 2. évad első részét :33

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen eltűntem de mostmár itt vagyok. Hamarosan kint lesz az első rész bár inkább majd csak a 2-tól fog pörögni az esemény

      Törlés
  2. Szia jajjj én nagyon örültem mikor benéztem hogy tenyleg folytatod surun neztem de azthittem nem fogod folytatni nagyon szeretem a blogot es kivancsian varom a reszt!😊

    VálaszTörlés
  3. Szia nagyon orulok neki
    Mi hamrabb folytatom

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés