Oldalak

2014. november 6., csütörtök

3.fejezet~ Buli,Justin,köszönet

Sziasztok!:) köszönöm szépen a feliratkozókat és a komikat. Nagyon aranyosak vagytok és nagyon örülök,hogy tetszik a Sweet Hell. Remélem ez a rész is tetszeni fog nektek. Jó olvasást drágáim <3





8:13-ra a suli előtt voltam. Egyedül Chanel szobrozott a gimi előtt. 
-Imádlak!-ugrottam nyakába.
-Én is.-nevette el magát és visszaölelt. 
-Várjunk csak. Minek 28 fokban a sál?-kérdeztem gyanakodva.
-Se...-de nem tudta befejezni a mondatot mert egy rántással leszedtem róla sálját. A nyakán egy hatalmas lila folt éktelenkedett. Kiszívták.
-Chaz?-kérdeztem vigyorogva.
-Igen.-pirult el egy picit.
-Na mi van bejön neked?-fintorodtam el.
-Nem dehogy, csak jó érzés volt.-röhögte el magát. Nagyban nevettünk mikor meghallottuk a csengőt. Basszus elkéstünk. Fél perc alatt rohantunk fel a másodikra és rontottunk be a fizika terembe. 
-Csodálatos, kedvenc órám.-morogtam Channek. Kettőt kopogtunk bár inkább dörömbölésnek hallatszott az üres folyosón.
-Rose és Sparks. Mi okuk volt a késésre? És akkor nekem bevillant valami a LOL-ból. 
-Tudja tanárnő nagyon fog nevetni.-kezdtem bele mondókámba.
-Abban ne legyen biztos.-morogta a tanár. Chanel hülyén nézett rám amit mondjuk nem csodálok. Rápillantottam Bieberre. Érdeklődve figyelte a jelenetet,de a szája sarkában ott volt az a bizonyos "úgy is elbuksz" mosoly. 
-Éppen Chocapic-ot ettem mikor a tévében egy vicces műsor ment nekem meg valahogy a nevetés közben felment az orromba és anyukám elvitt a kórházba kiszedetni.  Az osztály tátott szájjal nézett Chanelnek meg már vörösödni kezdett a feje ezzel jelezve,hogy mindjárt kitör belőle a röhögés.  
-És ön Rose? Cini Minis-t evett? És ez volt az a pont mikor Chanelből kitört az óriási nagy röhögő görcs. De az egész osztály is csatlakozott hozzá. Justin elmosolyodott. Hát igen. Ő túl menő ahhoz,hogy ilyenen röhögjek. Chh...értitek? 
-Sparks, legközelebb valami hihető történetet találj ki.-mondta gúnyosan a drága fizika tanárom.
-Rendben, legközelebb igazolást is hozok.-bólintottam komolyan de legbelül sírtam a nevetéstől. Elrángattam a még mindig nevető Chanelt a padig és óra végéig mint a kis angyalok meg se szólaltunk. Szünetben viszont eszembe jutott Bieber sms-e.
-Chanel, milyen buli lesz?
-Justin minden évben szervez az iskola első hetén egy bulit. És az ma lesz. Ugye jössz.
-Persze, egy bulit sem hagyok ki.-vigyorodtam el. De akkor suli után menjünk vásárolni mert semmim sincs.  Az órák viszonylag hamar elteltek. Justin hozzám se szólt amit tulajdonképpen nem zavar,de azért kiváncsi vagyok erre a bulira és,hogy a karkötőmet tényleg odaadja-e a drágaság.
   *Suli után*
Az egész áruházon végig mentünk. Egy elfogadható ruhát sem találtam. Persze barátnőm már a ruháját cipőjét és smink készletét is megvette mikor én még csak egy nyomorult szempilla spirált vettem. A 30. ruhaboltban járhattunk már mikor megláttam álmaim ruháját. Leakasztottam egyet a méretemből és már sprinteltem a próbafülkébe.  Gyorsan magamra kaptam ezt a gyönyörűséget.
-Na jó, én ebben úgy nézek ki mint egy kurva.-léptem Chanel elé.
-Dehogy is Lilly. Gyönyörű vagy, nagyon jól áll és az alakod és csodálatos benne. 
Feketét nézzétek.















Az egy dolog,hogy jól áll. De konkrétan a seggem háromnegyed részét takarta el. Három lépés után húzogathattam lejjebb,hogy ne legyen kint a fenekem. Chanel unszolására megvettem a ruhát. És egy hozzáillő cipőt:
Csak Bieber meg ne lásson így. Könyörögtem magamban. 4 óra körül beültünk a mekibe megebédelni. 5-re hazaértünk és Chan is hozzánk jött és megbeszéltük,hogy nálam készül el ő is. Rengeteget beszéltünk a készülődés előtt. Kiderült,hogy Channek nagyon tetszik Zyan és,hogy remélem lesz a bulin valami. Én nagyon szurkolok nekik mert össze illenek. Aranyosak együtt. Bementem a fürdőbe 20 perc alatt lezuhanyoztam megmostam hajamat és kivasaltam. Törcsibe tekertem magam és a sminkes dobozommal a kezembe kiléptem a fürdőből ezzel átadva Channek a helyet. Be púdereztem arcomat kihúztam cicásra szemeimet egy vérvörös rúzst kentem ajkaimra és ki spiráloztam szememet. Belebújtam a ruhámba és elégedetten álltam meg tükröm előtt. Tetszett amit láttam. Csinosnak éreztem magam. 
-Gyönyörű vagy.-hallottam meg barátnőm hangját. 
-Köszi.-pirultam el. Megcsináltam neki is a sminkjét. Púder, aranybarna füstös.  szemhéjfesték szempilla spirál és egy lila rúzs. Felvette ruháját és a tükör elé vezettem.
-Ha én gyönyörű vagyok, akkor te mi?-mosolyodtam el és nyomtam egy puszit arcára. 
-Ly, ez gyönyörű.-hatódott meg.
-Nem az a gyönyörű amit én tettem, hanem az akivel tettem.-öleltem meg szorosan. Ha Zyan nem gerjed rád akkor meleg.-vettem viccesre a szitut. Hol lakik Bieber?-engedtem el.
-A tengerparton. Kocsival harminc perc.-mondta Chan. Mennyi az idő?-kérdezte. 
-Kilenc.
-Ú akkor sietni kéne. Gyorsan hívtunk egy taxit belebújtunk magassarkúinkba és letipegtünk a lépcsőn. Elköszöntünk anyutól majd kiléptünk a kapun. Negyed óra múlva jött is értünk a fuvar. A kocsiban megbeszéltük,hogy biztos nagyon jó buli lesz és,hogy Zynak tuti tetszeni fog Chan. Ahogy megmondta 30 perc alatt ott is voltunk. 
-Whao.-álltam meg a ház előtt és eltátottam a számat. Gyönyörű hely volt. 
-Na csukd be a szád,mert kifolyik a nyálad.-nevetett barátnőm. Fogunk mi még ide járni.-kacsintott rám. 
-Ezt honnan veszed?-néztem rá értetlenül. 
-Biebernek legendás bulijai vannak és mi itt leszünk.-vigyorgott.
-Oké.-vigyorodtam el én is. Elkezdtünk az épület felé haladni. Egyre többen bámultak meg minket. A hátam mögül füttyögést hallottam. Utálom. Olyan lekicsinylő. Mintha valami prosti lennék. Bár ebben a ruhában. Hátra fordultam és egy 4 fős fiú csapat állt tőlünk 10 méterre és onnan bámultak és füttyögtek.
-Nekem fütyülsz vagy anyádat rigó baszta?-kiabáltam oda majd visszafordultam és lepacsiztam Channel.
-Jó vagy csajszi.-nevette el magát. Beléptünk a házba. Rengeteg ember volt. Belül még gyönyörűbb volt a ház. 
-Sziasztok lányok.-vigyorgott előttem Zy.
-Szia.-öleltem meg. 
-Chanel te gyönyörű vagy.-harapott alsó ajkába. 
-Köszi.-pirult el teljesen. Látszott rajta h nagyon bejön neki Chan. Látszott Zyanen,hogy nagyon bejön neki. Alig bírta magát visszafogni. 
-Én elmentem inni. Jöttök vagy maradtuk ketten?-kacsintottam. 
-Elleszünk mi.-nyalta meg alsó ajkát Zyan és behúzta a táncolók közé Chanelt. Mosolyogva indultam a bárpult felé. Igen Justin házában még az is van. Kértem egy koktélt. Majd még egyet és még egyet. Olyat kértem ami nem tartalmaz túl sok alkoholt hisz nem akartam részeg lenni. Mikor megittam a harmadikat is rávettem magam,hogy táncolni menjek. Bementem a rengeteg ember közé és átadtam magamat a zenének. Úgy tekertem és ráztam csípőmet,magamra se ismertem. Már régóta táncolhattam mikor két kéz siklott derekamra. Az egyik keze lejjebb vándorolt és megállapodott fenekemen amibe erősen bele is markolt. Egy nyögés hagyta el számat. Megpuszilta vállamat majd fülembe súgta.
-Jól nézel ki cicám.-éreztem perverzségét hangjában. Tudtam ki ő. Hisz már az illatáról felismerem. El sem hiszem,hogy képes volt 3 mozdulatával elcsábítani. Megfordultam és Justin kaján vigyorával találtam magam szembe. Szemét belefúrta enyémbe majd másik keze is lejjebb vándorolt és ismét megmarkolt. 
-Engedj el.-súgtam fülébe. Elengedett majd nevetve távozott. Visszamentem a pulthoz és kértem egy vodka narancsot. Láttam ahogy Bieber felvisz egy plasztik csajt az emeletre. Rossz érzés volt mással... Na álljunk csak meg.  Én nem lehetek egy plasztik babyre féltékeny. Jézusom Lilly,hogy süllyedhettél ilyen mélyre?-szidtam magamat. Megittam italomat majd szép lassan felsétáltam a tetőre. A kilátás valami eszméletlen volt. Az egyik oldalról szinte beláttam egész Las Vegast. Gyönyörű. A másik oldalt a tengert láttam. A hold gyönyörűen ragyogott a csillagok  is szépen ragyogtak. Kb. 15 perce állhattam mert elkezdtem fázni. Egy kezet éreztem meg a hátamon egy meleg leheletet nyakamon és ismét azt a jellegzetes Bieber illatot. 
-Most csak ketten vagyunk édes.
-Hagyj békén.-morogtam Justinra és elindultam lefelé. Már a 3. emeletem jártam. (4 emeletes ház és terasz) Mikor elkapta csuklóm és neki lökött a falnak. Ütközéstől szétváltak ajkaim és egy kisebb nyögés hagyta el torkomat. 
-Hagyj engem békén. Menj vissza a plasztik ribancaidhoz. Undorodom tőled.-mondtam egyenesen szemébe.  Tekintetét mélyen belefúrta enyémbe. Szemeiben elvesztem. Gyönyörű mogyoróbarna szemei vannak. Gyomrom berándult, lélegzetem szaporább lett. 
-Nagyon undorodhatsz tőlem.-nézett rám szánakozva. 
-Nem én tepertelek le.-vágtam oda flegmán.
-Nem tepertelek le. Csak tegnap ezt nálam hagytad.-húzta ki zsebéből a karkötőmet és vigyorogva felrakta. 
-Kösz.-pirultam el és lehajtottam fejem,hogy ne lássa. Állam alá nyúlt kényszerítve,hogy szemébe nézzek. Szemei gyönyörűen csillogtak. Ismét megremegett gyomrom. Odahajolt fülemhez és belesúgta. 
-Most teperlek le cicám.-azzal a lendülettel fölkapott ölébe. Automatikusan dereka köré fontam lábamat. Nekidöntött a falnak, kezei lejjebb vándorolt és fenekemen kötött ki amibe bele is markolt. Neki esett nyakamnak. Szívta harapta csókólta nyalta. Belőlem egy halj kéjes nyögést váltott ki. 
-Justin.-ziháltam. Éreztem,hogy elmosolyodik neve hallatán. Undorodtam magamtól,hogy ez a seggfej ezt teszi velem. Hisz tudom csak megfektetni akar és tönkretenni. De a legrosszabb az volt,hogy piszkosul élveztem. Bedőltem ennek a szerencsétlennek. De többet nem fogok.
-Bizzle dolog van.-hallottuk meg Bob hangját mögülünk. Ooo bocsi, megzavartam valamit? 
-Nem már végeztünk.-tett le öléből. Rám kacsintott majd távozott haverjával. Gratulálok Lilly Sparks. Büszke lehetsz magadra. Megittam még két koktélt majd hazafele indultam. Egy kis utcában voltam mikor mögülem fütyögés és kiabálás jött. Hátra pillantottam és két fiú követett. Gyorsítottam lépteimen de nem tudtam őket lehagyni. 
-Cica, ne rohanj ennyire. Nem kell félni nem harapunk.  Bassza meg,hogy engem mindig megtalálnak az ilyenek. Fordultam volna be a sarkon mikor a két fiú a falnak vágott. 
-Cicus, nem fog fájni. Kíméletesek leszünk és utána a főnök is örülni fog.-simogatta hátamat egy barna hajú fiú. 
-Engedjetek el.-könyörögtem. 
-Figyeld Jack,hogy könyörög.-röhögött a szőke. Szóval a barna nyomorékot Jacknek hívják. 
-Kérlek.-sírtam el magamat. 
-Édes, óvatosak leszünk.-simogatott Jack.  Daniel neked melyik része kell?-röhögött. Akkor a másik nyominger Daniel.
-Köszönöm a választást.-nevetett fel. Enyém a csöcse meg a szája.   Undorító köcsögök. Utolsó erőmmel löktem el a felém közeledő Danielt. Nem sok sikerrel jártam mert haverja elkapott és nekiszorított a falnak. 
-Nem menekülsz cica.-kezdte el alulról feltűrni szoknyámat. Semmi erőm sem maradt. Csak halkan sírtam. Hagytam,hogy azt tegyenek velem amit akarnak. Nyakamat csókolgatják. Undorodtam minden érintéstől. Már a melltartómat kapcsolta volna ki mikor megütötte fülemet egy hang. 
-Engedjétek el.-hallottam meg egy ideges és dühös hangot. Azt hittem képzelődöm de mikor megjelent előttem Justin teljes élet nagyságban rájöttem,hogy nem képzelődöm. A két fiú úgy lökött el mintha leprás lennék. Le is zuhantam a földre. 
-Főnök, ez egy kincs. Ilyet nem találni minden sarkon.-mondta az egyik. 
-Azt mondtam hagyjátok békén. 
-De...
-Még nem vagyok dühös. Takarodjatok. A két fiú elrohant. Én csak ültem a fehérneműmben a hideg betonon és zokogtam. Felemeltem fejemet és ennyit nyögtem ki.
-Köszönöm Justin. 

8 megjegyzés:

  1. Szia :)
    Nem lenne rossz történet,sőt kifejezetten jó történet lenne..
    Viszont:Ha blogolsz és komolyan veszel a rövidítéseket kerüld el.A hogy-ot is írd ki.
    Ez a mondat például értelmetlen:Látszott rajta h nagyon bejön neki Chan. Látszott Zyanen,hogy nagyon bejön neki. Alig bírta magát visszafogni.
    Zyan- nek tetszik Chan.Ezt ismételted meg két mondatban..És a hogy-ot rövidítetted,ami egy bloggertől csúnya.
    Keress fel egy desing blogot,mert hát...A fejléc nem a legszebb és az oldal sem.
    És egy jól megcsinált blogra többen mennek :)
    tehát,keress fel egy desing blogot és kérj,teljes desing átalakítást.
    A rövidítéseket kerüld.
    És a leírások legyenek hosszabbak.
    És ne haladjon ennyire túl pörögve a blog.
    Ha egyszer utálja akkor utálja.Fokozatosan szeressen bele..Bieber-t bolondítsa meg a gondolat,hogy nem tudja magáévá tenni..És lassan szeressen bele,de ne lássa be..Lilly is..Ne hagyja magát.Legyen okos és fokozatosan szeressen bele.
    Remélem tudtam segíteni..Figyelni fogom a blogodat és próbállak majd tanácsokkal ellátni :))
    Lana xx <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szian nagyon szepen koszonom a tanacsokat!:)
      hol tudok keresni design blogot? Nen tudnál nekem linkelni mert fogalamam sincs hogyan kell.stb.:/ azt elmagyaraznad?:)

      Törlés
  2. Nagyon tetszik!!siess a kövivel!! :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett.Siess a következővel :D

    VálaszTörlés
  4. Szia, egyre ügyesebb vagy nekem nagyon tetszik alig várom a folytatást. Siess vele <3

    VálaszTörlés
  5. köszönöm <3 és sietek :)

    VálaszTörlés