Oldalak

2014. november 17., hétfő

4.fejezet~Megint megmentettelek cica

Sziasztok!:) Köszönöm a komikat és a facebook-on való visszajelzéseket. Nem hittem volna,hogy a 3.résznél meg lesz a több mint 1000 megtekintés. Imádlak titeket. És Papp Kíra (Hope) Köszönöm,hogy megcsináltad a blogomat. Köszönöm a fejlécet a zenebeállítást mindent! Imádlak köszönöm <33 





-Öltözz fel.-dobta oda ruhámat. Lassan felálltam és belebújtam ruhámba. 
-Justin?-kérdezte de elmosolyodott.  Hülye fejet vághattam,hogy mi a francon mosolyog ilyen pillanatban,mert megmagyarázta mosolyát.
-Régen hívtak Justinnak.-mondta egy halvány mosoly kíséretében de már el is tűnt arcáról. -Igen?-kérdezte komolyan. 
-Haza tudnál vinni?-kérdeztem félve. Félve mert egy részem gyűlöli a másik meg nagyon hálás volt neki.
-Szállj be.-mutatott fehér ferrariara. Életemben nem láttam még ilyen gyönyörű autót. Illedelmesen kinyitotta nekem az ajtót. Furcsálltam viselkedését. Ez tud kedves is lenni? Hosszas gondolkodás után megszólaltam. 
-Miért mondták,hogy főnök? Miért hívtak Bizzle-nek? Miért rettegtek annyira tőled?-fakadtam ki.
-Mert a főnökük vagyok.-nevetett. Bizzle a becenevem és cica, ezt jól jegyezd meg. Tőlem mindenki fél. Ha nem is majd teszek róla,hogy féljenek.-vigyorgott ördögien. 
-Benned maximum az az ijesztő,hogy reggelente elhasználsz 3 kiló hajzselét csak azért,hogy felzselézd a hajad.-forgattam szemem. 
-Nem ismersz.-fintorgott egyet. Fogsz félni Lilly. Rettegni fogsz.-mondta komolyan. Alapvetően nem vagyok félős és kifejezetten bátor vagyok,de volt a hangjában valami ami megrémisztett. 
-Miért titkolózol?
-Kérdez-felelek-et játszunk?
-Miért bújsz ki a kérdés alól?
-Szimplán mert rohadtul nincs kedvem egy kislánynak magyarázni az életemet.-kiabált rám. Nem ismersz nem is fogsz. Olyan ribanc vagy mint a többi csaj. Téged is meghúzni jó csak. Két napja vagy itt és azt hiszed,hogy menő vagy csak mert belém kötöttél és flegmázol. De jelzem ennyivel nem úszod meg, a pokolban fogod érezni magad. És ha nem vetted volna észre ebben a két napban kétszer meg akartak erőszakolni és csak megbaszni akartak utána meg jól ott hagyni vagy még meg is vernek és megdöglesz.-markolta erősebben a kormányt. Valami hideg folyt végig arcomon. Nem Lilly, nem sírhatsz emiatt a faszkalap miatt. Nem ér ennyit ez a gyerek. 5 perc után már a házunk előtt is voltunk. Gyorsan kipattantam majd bevágtam az ajtót.
-Egy köszönöm is elég lesz.-húzta le az ablakot Bieber. 
-Mit köszönjek meg? Hogy elmondasz minden ribancnak közben nem is ismersz csak azt hiszed minden csaj ugyan olyan.  17 évesen több eszem van neked mint 20 évesen. Undorító ember vagy Bieber. Kérlek a közel jövőben ne szólj hozzám ne érj hozzám nézz levegőnek,neked az könnyen  megy. Ha az osztályban látsz kerülj ki. Ha az utcán szembe jössz velem menj át a túloldalra de engem hagyjál békén. Inkább hagytál volna meghalni az elsőnél minthogy hallgassalak téged meg az undorító megjegyzéseidet. Seggfej barom.-kiabáltam rá. Berohantam a házba egyenesen a szobámba. Sírva zuhantam az ágyamra. Elegem lett . Hagyna engem békén a francba. Miért kell mindig beszólnia vagy megbántania? Komolyan hagyott volna ott már az első alkalom. Bele se merek gondolni mi lesz holnap a suliban. Tuti befog szólni a ribancok meg rám szállnak. Nem baj majd legalább gyakorolhatom az oltás tudásom. Ezeken gondolkoztam mikor elnyomott az álom.
*Reggel*
-Basszameg.-nyögtem föl mikor megéreztem a nyakamtól lefele egy jég hideg nedves dolgot.
.Kislányom 10 perced van,hogy beérj az iskolába és a csúnya beszédért még számolunk.emelte fel hangját majd kirohant szobámból. Nagyszerű. Fél per alatt megtörölköztem küldtem egy Sms-t Chanelnek,hogy kések. Felöltöztem ebbe:
Kihúztam a szemem lerohantam a konyhába bekaptam egy falat kalácsot és már rohantam is a suli felé. 8:25re értem oda. Csodálatos megint késtem de legalább most Tesi van ott meg kedves a tanár. Gyorsan berohantam a portán és végig a folyosón. Kifutottam az udvarra. A fiúk  fociztak a lányok... Nos igen a lányok. A normálisabb rész ahova én tartozom azok kosaraztak a ribancok meg a focipálya mellett sikítoztak meg ugráltak és Biebert meg Ryant nézték ahogy póló nélkül fociznak. Na jó inkább Biebert nézték. Szánalmas szajhák. Mondjuk mit ne mondjak,tényleg jó a felső teste. Na jó ne kalandozzunk el. A tanár úr hála égnek észrevett és odajött hozzám. 
-Bocsánat Mr.Moor csak elaludtam. 
-Semmi gond Lilly,öltözz át és választhatsz. Kosár vagy foci?
-Foci.-vágtam rá azonnal majd befutottam az öltözőbe. Felvettem fekete cicagatyámat fekete suprámat és basszus....Anya a szűk fehér haspólómat rakta be. Tudjátok amit  a pom-pom lányok hordanak. Régen én is riszáltam a hátsóm de mára megutáltam. Kénytelen voltam felvenni. A hátára fel van írva,hogy 1997.03.01 az az a születési  dátumom. Felgumiztam a hajamat és visszamentem. Kivágtam az ajtót mire mindenki odafigyelt. Diamond idegesen nézett rám a többi ribanc,meg figyelt,hogy beállok a focizós fiúk közé. Mikor Bob és Chaz előtt mentem el elkezdtek füttyögni de én avval a lendülettel hátrafordultam és kapásból kiosztottam két pofont. 
-Lilly vedd ki a pircinget kérlek.-szólt a tanár. 
-Rendben.-szedtem ki és a tanár kezébe nyomta,hogy tegye el. 
-Cicám, ez férfi sport. Minek jön ide egy ilyen törékeny csaj?-hallottam meg Bieber hangját. 
-Egy, ne cicázz. Kettő, jobb minthogy nézzem a felsőtestedet és visítva ugráljak mint azok ott.-biccentettem a "lányok" fele. Három, nem láttál még csajt ilyen jól focizni, és négy. Nem megmondtam,hogy szállj le rólam Cica.-vigyorogtam majd odébb löktem és elsétáltam .
-Jólvan akkor válasszatok csapatkapitányt.-mondta Mr.Moor.  Persze,hogy az egyik Bieber lett a másik meg Ryan. Szerencsémre én Ryanhez kerültem. Velem volt még Chaz Derek Leon meg Fredo. Kaptunk piros karszalagot,hogy tudjam kivel vagyok és már kezdődött is a meccs. Kapásból rúgtam két gólt mire a fiúk fölemeltek és dobálni kezdtek mondván,hogy milyen "ügyes vagyok csaj létemre" Csak az a baj,hogy innetnől véres lett a meccs. Ugyanis Bieber nem kímélt. Volt,hogy fellökött az a seggfej. Sorra rúgta be a gólokat míg ki nem egyenlített. Tizenegyesekkel döntöttük el,hogy ki nyer. Bieber kettőt én meg hármat rúgtam be ezáltal mi nyertünk. 
-Na ki a király?-kiáltottam.
-Lilly Spark!-kiabálták nevetve a fiúk majd fölkaptak és úgy rohantunk be a suliba. Jó érzés,hogy be tudtam illeszkedni. Elmentem az öltözőbe lekaptam a cuccaimat és egy törölközővel bementem az egyik kabinba. Már egy ideje fürödhettem mikor elzártam a csapot és nevetést hallottam kintről. Kinyúltam a ruhámért de nem volt ott ahova tettem. Kikukucskáltam és a ribancok ott álltak vihogva telefonnal a kezükbe. Tudhattam volna. Még jó,hogy innen át tudok mászni  a fiú öltözőbe. Felkapaszkodtam,feltoltam magam és átmásztam. Magam köré tekertem a törölközőt és hálát adtam Istennek,hogy nincs bent még egy fiú sem. Keresgélni kezdtem a szekrények között melyik van talán nyitva. És akkor megláttam az egyetlen nyitott szekrényt,ami Bieber-é volt. Szitkozódtam magamban egy sort majd elindultam a szekrény felé de egy hang megállított. 
-Mit szeretnél te a szekrényemnél édes?-éreztem a hangján,hogy vigyorog.
-A jó rohadt életbe.-morogtam magamban. Megfordultam és jól éreztem hangjában. Tényleg vigyorgott. Közeledett felém mire én hátráltam,de három lépés után nekiütköztem az egyik szekrénynek. Jobb kezét megtámasztotta vállamnál majd megszólalt. 
-Szóval,mit keresel te a férfi öltözőben azon belül a ruháimnál?
-Hát,a plasztikok viccesnek találták ha elveszik a ruháimat amíg én fürdök. És átmásztam ide hátha találok egy nyitott szekrényt így jött képbe a te ruhád.-mondtam végig egyenesen a szemébe. 
-És azt akarod,hogy adjak igaz?-húzogatta szemöldökét.
-Neked rángásod van?-meredtem rá. -Amúgy igen ha tudnál addig adni míg átöltözöm a sajátomba. Justin  odament a szekrényéhez előkapott egy fehér pólót és egy fekete boxert. Odadobta nekem én meg reflexből utánuk kaptam de majdnem leesett a törölközőm. 
-Dobjak még egyet?-nézett rám perverzen. 
-Kösz a ruhát, mindjárt visszahozom.-vettem figyelmen kívül beszólását. 
-De egy valamit nem értek. Ha van nálad törölköző minek a ruha?
-Jogos. De mivel ők 6-an vannak én meg egyedül simán leveszik róla a törölközőt és azt meg nem akarom.-adtam választ majd sarkon fordultam és kimentem. Ilyenkor jó,ha a wc külön van a fürdőtől. Gyorsan magamra kaptam Biebs ruháit. Isteni illata volt. Jó mélyet bele szippantottam. Visszamentem a fürdőbe és hat elképedt arcot láttam meg. Vigyorogva kitéptem Diamond kezéből a ruháimat és távoztam. Visszacseréltem bugyimat,felkaptam nadrágomat és felsőmet és elindultam vissza Bieberhez. Bekopogtam. 
-Gyere.-hallottam meg hangját. Hiba volt bemennem. Egy száll boxerben állt előttem. Nagyon jó teste van mit kell mondjak. Szemeim leragadtak kidolgozott kockás hasán. Megráztam fejem,hogy kitisztuljanak a gondolataim és szemébe néztem. 
-Meg akarod fogni?-kacsintott egyszerre hármat mint valami degenerált. 
-Basszus,neked tényleg rángásod van.-nevettem el magam.  -Csak a ruhát hoztam.-nyújtottam át. -Köszönöm Bieber.
-Megint megmentettelek cica.-mosolygott pimaszul. Gyorsan magára kapta a pólót ami 4 perce volt rajtam. -Lilly illata van.-vigyorgott rám mire én elpirultam és inkább sarkon fordultam és otthagytam. Ennyit arról,hogy nem beszélek ezzel a barommal. Tesi után volt egy dupla matek egy fizika és egy kémia majd végül egy ofő. Átkozom ezt az osztályfőnöki órát. 
-Nem megyek!-vágtam rá kicsit hangosabban a kelleténél. 
-Hogy mondta Sparks?-kérdezte Ms.Savanna. 
-Bocsánat,de én nem szeretnék menni erre az erdei kirándulásra. 
-O és miért nem,ha szabad megtudnom?!-flegmáskodott a tanár. 
-Mert utálom az erdőt meg a rovarokat. És,hogy csapatban keressünk hülye dolgokat mintha hét évesek lennénk.-vágtam rá csípőből.  Francokat amúgy meg csak semmi kedvem nincs elmenni Kanadába. Ott születtem de gyűlölök oda visszamenni. Igaz,hogy a hely gyönyörű és pont jó egy erdei kiránduláshoz de már nem bírom az otthonomnak nevezni. 
-Sajnos Lilly kénytelen leszel jönni mivel kötelező és ahogy te mondtad dolgokat fogsz keresni a csapattársaiddal. 
-Király.-morogtam félhangosan. 
-Szóval a csapatok.-vett figyelmen kívül. Az első csapat: Ryan Chaz Diamond Emma.  Második: Derek Chanel Leon Bella Harmadik: Julia Dia Zyan Kenny. Negyedik: Bob Emili Justin és Lilly. Mi a fasz?-ordítottam magamban. Ezzel a két nyomorékkal nem leszek együtt. Mármint a két fiúra gondoltam. 
-Minden csapat két kétszemélyes hálószákot  kap. Ti döntitek el ki kivel alszik. Holnap reggel kilencre itt várlak titeket és busszal megyünk Kanadába. Amint kimondta az utolsó szót kicsengettek. 
-Chanel! Ki az az Emili? 
-Nyugi ő normális. Az osztály esze. Stréber de kedves és vicces. Viszont nyáladzik Justinért. 
-De jó.-grimaszoltam. Akkor én alszok Emilivel.-vágtam rá. 
-Nem hiszem,hogy Bieber és Bob együtt fognak aludni.-nevetett fel Chan.
-Na hát ott nem csak alvás lenne.-vigyorodtam el Chanelből meg kitört a röhögés. Elindultunk hazafele. 
-Nem akarsz itt aludni?-jutott hirtelen eszembe. 
-De persze csak  akkor ugorjunk át hozzám összepakolni.
-Oké,addig dobok anyunak egy sms-t,hogy itt alszol. Azt irja,hogy igen. Elgyalogoltunk Chanel házáig. 
-Amúgy tök jó,hogy 15 percre laksz tőlem.-mosolyogtam. 
-Igen.-mosolygott vissza. 
-Szép a házatok.-léptem be az ajtón.
-Köszi. Anyu nincs itt de elenged hozzátok.-vigyorgott rám. Gyorsan összepakoltunk. Jó a gyors alatt azt értem,hogy 3 óra alatt. El hülyültük az időt. 
-Basszus te három hónapra csomagoltál?-fogtam a hasam a nevetéstől. 
-Dehogyis, csak három napra.-nevetett ő is. Levánszorogtunk a lépcsőn bezártuk az ajtót és az 5 táskával elindultunk hozzánk.
-Ha te 5 táskát hozol akkor a plasztikok mennyit hoznak? Után futó is kell.-vigyorogtam.
-Ők általában 9-10-el jönnek. De mikor a tengerpartra mentünk tavaly Miamiba akkor tényleg volt utánfutó.-nevetett. 
-Bazdmeg.-esett ki a kezemből a táska. Nekem végem.-csordult ki a szememből egy könnycsepp mire felértünk a szobámba. 
-És neked amúgy milyenek a csapattársaid?-kérdeztem.
-Hát mint tudod Derek meg Leon jó fej de Bella hát, az ilyen fél ribanc.-nevetett. A külseje ribanc viszont tud vicces és kedves is lenni. 
-Ahham, neked jó. Te nem egy stricivel annak a perverz haverjával meg egy viszonylag normális csajjal leszel összezárva. De inkább a fiúkon van a hangsúly.-mondtam unottan. 
-Hé kibírod. Ha én kibírtam,hogy 9.-ben egy szobába kerültem Mr.Lepedőakrobatával akkor te is.
-Mi ez a név te hülye !-nevettem el magam és borultam egyet  forgós székemmel. Kicsit se fájt áh dehogy. 




10 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett.Siess a következővel :D http://justinbieber-dark-and-black.blogspot.hu/?m=1 ezt a blogot is olvasod? :)

    VálaszTörlés
  2. Koszi:) ohm azt hiszem nem olvastam miert?

    VálaszTörlés
  3. Én köszönöm szépen, hogy megbíztál bennem! :)
    Ez a rész is jó lett, így tovább és siess! <3

    Hope oxox'

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Belieber tesóm, <3 persze h megbízom benned:) köszi és sietek :)

      Törlés
  4. Nagyon jó lett,várom a kövit siess vele :) <3

    VálaszTörlés