Oldalak

2014. november 28., péntek

5.fejezet~Semmit sem értek

Sziasztok!:) Meghoztam az 5.fejezetet. Ha tetszett és még nem vagy akkor iratkozz fel és kérlek komizzatok. 4 komment után jön a kövi <33 Jó olvasást :) 



-Bazdmeg,Lilly keljél már fel.-ugrott rám valaki. 
-Csak még 5 percet anya!-horkantam fel.
-Chanel vagyok te fogyatékos,és most azonnal felöltözöl mert 10 perc és elkésünk. Mint a villámcsapás úgy ugrottam ki ágyamból. Megmostam a fogam,fél perc alatt kihúztam szememet és mivel Kanadába megyünk ahol eléggé hideg van ezért ebbe a meleg cuccba öltöztem föl:
-Lilly, elkéstünk.-morogta Chanel kilépve az ajtón. 
-Bocs, de miért nem keltettél időben?
-Mert én is elaludtam.-ismerte be belőlem meg kitört a nevetés. 
-Mit fog mondani Savanna? 
-Hogy hogy sikerült eljutnunk 11.-ig. Mondanám,hogy sprinteltünk a suli fele,ha. De ott van az,hogy ha. Szóval,ha nem lett volna fejenként nálunk 4-4 táska. Sikeresen megérkeztünk a sulihoz 08:45re a 08:15 helyett. A tanárnő kicsit sem ordibált velünk,áh dehogy. Persze szerény személyem még vissza is szólt neki amin bár az osztály nevetett a tanárnőt egyáltalán nem hatotta meg,sőt még hangosabban kiabált velem ha ez lehetséges. 
-Jó oké késtünk, és mit akar csinálni? Bieber sincs itt.-szóltam vissza. 
-Velem ne beszélj így kis asszony. Bieber úr meg oda megy Kanadába autóval. 
-Ja igen ő megteheti.-morogtam. 
-Hogy mondta.-jött felém.
-Semmit nem mondott.-húzott el Chanel. 
-Mi a francért mehet Bieber autóval?-horkantam Chan-nek. 
-Mert ő a polgármester fia és mindent megtehet. -Oh emlegetett szamár.-nézett át vállam felett. Hátranéztem és megpillantottam egy hófehér ferrari-t ami felénk közeledik. Hirtelen megáll. Kinyitotta ajtaját és kiszállt. A lélegzetem elállt. Borzalmasan jól nézett ki. A lányok nyál csorgatva néztek utána kivéve én és Chan.  Jó én is megbámultam elég rendesen de a többieknek konkrétan a nyáluk csorgott. Hót lazán faszán elsétált bezsebelve az álmodozó tekinteteket még meg nem állt előttem. 
-Csá, Sparks!-vigyorgott rám. 
-Hey Bieber. Eltévesztetted az utadat?-mosolyogtam rá "kedvesen". 
-Nem.-forgatta meg szemét. Csak közölni akartam veled,hogy egy csapatban vagyunk.
-Repesek az örömtől.-vicsorítottam.
-Hát még én.-kurva.-sziszegte de pont úgy,hogy  meghallottam. Lendítettem a kezem és csaptam volna pofán de elkapta karomat. 
-Nem ajánlom cica.-hajolt hozzám vészesen közel és ha egy romantikus filmben lennénk már a csók jönne,de szerencsére nem ott vagyunk. Szemét belefúrta enyéimbe majd egyszer egyszer számra pillantott. Ez most meg akar csókolni vagy mi ? Láthatta az értetlen fejemet mert elengedett majd egy: "Ott találkozunk"-köszönéssel lelépett. Gondolom Kanada felé vette az irányt. De legkevésbé sem érdekel. Felszálltunk a buszra . Chanel mellé ültem. Fülesemet bedugtam és kb. 3 számot hallgathattam meg mikor bealudtam. 
-Ly,ébresztő!-rázott vállamnál barátnőm. 
-Ott vagyunk?-nyitottam ki szemem. 
-Ja, és Bieber is. Szóval kitartást a három napra.-ölelt meg majd szétváltunk és odamentem a csapatomhoz. 
-Na megjött a nagy asszony is.-fintorgott Justin.
-Indulhatunk?-hagytam figyelmen kívül a vadbarmot. 
-Hogyne.-bólintottak egyszerre. Kaptunk egy kis térképet meg egy feladatsort amit ugye a tábor végére le kell adni. 3 feladatot meg is fejtettünk, jelzem a 20-ból. Mikor kezdett besötétedni. Letelepedtünk egy kisebb vízesés közelében. Felállítottuk a sátrakat ami pontosan akkora volt hogy 2 ember épp,hogy elfért. Szinte egymáson feküdtünk. Igazából Bob csak próbálta felállítani a sátrat én meg a döbbenettől nem tudtam mit tegyek. Azt hittem felszúrja a kezébe azt a rohadt vas csőt.
-Bob, te mi a faszomat csinálsz? Most úgy őszintén te mi a pöcsömet csinálsz úgy konkrétan.-hallottam meg Bieber nevető hangját.
-Jól van bro, nem érthetek én mindenhez.-bokszolta vállba Justint.
-Jó gyereke, hogy legyen az alvás?-kérdezte Emili.
-Húzzunk sorsot.-vágtam rá.
-Hány éves vagy, 7?-fintorgott Bieber.
-Szerintem jó ötlet- helyeselt Emili is. 
-Jó akkor Em, válaszd ki az egyik kezem. Amelyikben van a kulcs velem alszol amelyikben nincs akkor Biebsel.-mondta Bob. Legnagyobb szerencsétlenségemre Emili azt a kezét mondta amelyikben volt kulcs. Bocsánat kérő pillantással haladt el mellettem majd befeküdtek a sátrukba és be is cipzározták. Nagyon remélem,hogy nem lesz köztük semmi mert én kinyírom magam ha azokra a hangokra fogok kelni. Felvettem pulcsit meg egy farmert.
-Mi van te az éjszaki sarkra készülsz?-meredt rám Justin. 
-Nem. 
-Akkor nem akarsz leöltözni?-villantotta rám perverz mosolyát. 
-Ha nem érsz hozzám. 
-Jézusom...-forgatta szemét.
-Ígérd meg!-morogtam. 
-Jól van csak gyere már. Lekaptam a pulcsimat meg a nadrágomat és egy rövid nadrágban meg egy kis topban befeküdtem mellé a sátorban. Sokáig nem tudtam elaludni és forgolódtam elég rendesen. Ez Justin is megelégelte mert mikor belekönyököltem kellemetlen testrészébe egy szintbe húzott magával és hátamon megéreztem mellkasát derekamnál meg kezét. Nem hittem el ami történik. Ha nem lenne ekkora egy patkány még azt mondanám,hogy oké kiélvezem de így. 
-Ez neked sem kényelmes.-remegett meg hangom.
-Dehogynem.-hallottam hangján,hogy vigyorog. Férfiasságát egy hirtelen mozdulattal fenekemhez nyomtam és egy nyögésféle szaladt ki száján.-Így tökéletes.-mondta fülembe amitől kirázott a hideg. 
-Megígérted,hogy nem érsz hozzám.-morogtam.
-Nem is a kezem volt.-nevetett fel. Az ilyen lenne!-csúsztatta nadrágom gombjához kezét és kipattintotta.
-Meg ne merd  csinálni.-kiabáltam rá, ha lehet a suttogó és fenyegető hangot kiabálásnak nevezni. 
-Nyugalom.-mondta nevetve. Lazulj el cicám.-kezdte csókolgatni nyakam amibe beleremegett a testem. Belső combomat simogatta és szívogatta nyakamat. Nehezemre esett visszatartani sóhajaimat és nyögéseimet főleg,hogy mellettünk 4 méterre  vannak a többiek. De mikor megéreztem ujját magamba kitört belőlem egy nyögés és innentől nem akartam,hogy elengedjen. 
-Halkabban édes.-harapott vállamba. -Mondtam,hogy nem fogod sokáig bírni.
-Esküszöm ha kijutok innen meghalsz.-sóhajtottam. 
-Akkor is megleszel.-morogta nyakamba. Így vagy úgy, te is ott fogsz kikötni mint a többi.
-Lesheted.-nyögtem fel. Kínzó lassúsággal kényeztettet és az orgazmusom sem volt messze és ezt ő is tudtam mert még lassabban tette dolgát. Két perc múlva egy nagy nyögés kíséretében elmentem. 
-Ugye,hogy élvezted.-szólalt meg 10 perc után Justin.
-Holnap Bob-al alszom.fordultam el tőle és mély álomba merültem. Persze,hogy élveztem, ebbe a fiúba beletudnék szeretni. De miket is beszélek,értem nem változna. 





  

6 megjegyzés:

  1. Mint minden fejezet eddig ez is elképesztően szupi! Hajra a foltytatashoz!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett csak úgy mint a többi :) Nagyon ügyes vagy :D csak így tovább, várom a kövit :D

    VálaszTörlés
  3. fantasztikus lett.Siess a következővel:-) :-)

    VálaszTörlés