Oldalak

2015. november 27., péntek

11.fejezet.

Sziasztok! Meghoztam a 11. Fejezetet. Ha tetszett kérlek kommenteljetek és iratkozzatok fel! Jó olvasást!  



Nem tudom mennyit ülhettem a padon. De egyszer csak megcsörrent a telefonom és Zayn neve jelent meg a kijelzőn.
-Hol vagy?-kiabált a telefonba.
-Neked is szia.-morogtam.
-Mindjárt indulunk valahova kirándulni és egyedül te tűntél el.
-Nem megyek.
-Kötelező.
-Mond meg neki,hogy rosszul vagyok és hány ingerem van.
-Jó. De mi az igazság?-hallottam hangjában az aggodalmat.
-Bieber.-fújtam ki nehezen a levegőt.
-Mit csinált?-kérdezte olyan hangon amitől tudtam,hogy bármikor képes lenne nekimenni.
-Megbántott. Ennyi.-suttogtam.
-Azt túl éled. És Bieber is.
-Ja.-mondtam nem túl meggyőzően.
-Este buli lesz. Számítok rád.
-A bulikat ki nem hagyom -nevettem fel és kinyomtam. Elszívtam egy cigit amikor Sms jött. Chanel küldte.
Justin a hotelben maradt. Vigyázz magadra! Chan.
Remek. Nem,hogy az is elment volna. Felálltam és visszasétáltam a szobához. Nem volt bent senki. A fürdőben sem. Nyugodt lettem. Átcseréltem a ruhámat pizsire és befeküdtem az ágyba. Pillanatok alatt az álom el is nyomott. Amikor felkeltem már kezdett sötétedni. Gondoltam elkezdek készülődni. Azt hittem nincs itt Bieber ezért nyugodtan nyitottam be a fürdőbe. Hát. Tévedtem. 
-Jézusom.-kiáltottam ijedtemben. Justin egy száll semmiben állt a fürdőszoba közepén.
-Kopogni kéne.-motyogta.
-Honnan tudtam volna,hogy itt vagy?
-Mert egy szobában lakunk?-nevetett fel.  Hatalmas erőfeszítés kellett,hogy ne nézzek a csípőjénél lentebbi részre.
-Nyugodtan nézz csak le.-mondta perverzen.
-Undorító vagy. És siess. Kösz.-avval a lendülettel kimentem.  Kikutattam a szekrényt,hogy milyen ruhákat hoztam. Mivel fogalmam sem volt arról,hogy buli is lesz ezért kikerestem egy farmer sortor meg egy haspólót és úgy döntöttem így fogok menni. Amint Bieber kijött a fürdőből,avval a lendülettel mentem be én is. Lezuhanyoztam és kivasaltam a hajamat. Felöltöztem végül jöhetett a smink.  Vörös rúzst kentem számra és kihúztam szememet. Kis szempilla spirál és szemöldök ceruza és már készen is voltam. Az órára pillantva megállapítottam,hogy nyolc óra van. Megkerestem telefonomat beraktam a zsebembe és lementem az aulába.  A zene üvöltött már most. A púlt és az asztalok tele voltak piával.
-Jól vagy?-pattant elém Zayn.
-Jól.-mosolyodtam el.
-Biztos?
-Biztos.-öleltem meg. Chanel merre?
-Azt hiszem a pultnál van.
-Köszi.-engedtem el és a pult felé vettem az irányt.
-Szia.-értem mellé mosolyogva.
-Szia csajszi mizu?-vigyorgott rám. Túl van már egy két koktélon ahogy látom. 
-Hé Chanel jól vagy?-fordítom magam felé. 
-Soha jobba.-vigyorgott mint a tejbe tök. 
-Hát oké.-húztam el a számat. 
-Amúgy vigyázz pár szerelmes párok dugnak egy egy szobába.-nevette el magát. 
-Jól van nevettem el magam és inkább Zaynre bíztam Chanelt. Én is megittam egy két koktélt. Aztán táncoltam Ryanékkel. Nagyon sokat nevettem velük. De aztán egy két óramulva nagyon  kezdtem fáradni. 
-Majd jövök.-köszöntem el tőlük és leültem a pulthóz. Meggitam még két vodka narancsot mikor megéreztem 2 kart derekam körül. 
-Nem lesz ez sok?-suttogot a fülembe. Felismertem a hangját. Aztán az illatárol is megbizonyosodtam. Tényleg ő az. 
-Mintha érdekelne.-mondtam halkan. 
-Érdekel.-nevetett fel. 
-Igen?-fordultam felé. 
-Igen.-nézett számra. Gyere.-suttogott fülembe. Nem tiltakoztam. Azonnal követtem. 
-Hova viszel? Ekkor az egyik földszinti szobába mentünk. Gyönyörű volt. Felkapott az ölébe. Autómatikusan csipője köré fontam lábamat. Nem érdekelt mi lesz.Megcsókoltam. Ledobott az ágyra. Felém másszótt és tovább csókolt. Lejebb haladt és nyakamat kezdte szívni és harapni.Hajába túrtam és meghúztam.
-Justin.-nyögtem fel.
-Shh Kicsim. Ettől a szótól mosolyra húzódott a szám. Elkezdtem feltürni a pólóját mikor megcsörrent a telefonja.
-A kurva életbe.-kiabált idegesen. Nem hallottam mit beszéltek de idegesen jött vissza. 
-Majd még folytatjuk.-kacsintott rám és kiment.  Nem tudom mi ütött belém. Ha nem csörren a telefon tuti lefekszem vele. Úgy döntöttem,hogy kimegyek egyet cigizni. Épp amikor gyújtottam két alakot láttam meg a sötétben. Közelebb mentem. A lámpa fénye pont megvilágította tökéletes arcát. Egy nála legalább 20 évvel idősebb férfival beszélt. 
-Védd meg magadtól. Nem akarom,hogy kihasználd. Ne hitesd el vele,hogy szereted,hogy beléd szeressen és lefeküdjön veled. Ha összetöröd a szívét én téged törlek össze.
-De Russo értsd meg szeretem. Bízz bennem Sparks. Ekkor esett le,hogy Bieber az apámmal beszél. 
-Apa?-kerekedett ki a szemem.
-Lily?-nézett rám döbbenten. 
-Ennyi évig,hogy voltál képes hazudni?-sírtam el magam.
-Jót akartam. Megöltek volna.-nyúlt karomért.  
-Ne érj hozzám.-húzódtam el azonnal. 
-Sajnálom. Nemsokára nálam lesztek és akkor megbeszéljük jó? Nem válaszoltam. Sarkon fordultam és az épület felé igyekeztem. Felrohantam a hotelszobába és az ágyra dőlve sírtam el magam ismét.  Nem tudom hány óra lehetett. De csak annyit éreztem,hogy besüpped az ágy mellettem. Éreztem ahogy megfogják a csipőmet majd a fejem egy mellkason helyezkedik el. Ránkhúzta a takarót. Lágy puszit nyomott homlokomra. 
-Aludj jól Sweetie.-suttogta fülembe. Abban a pillanatban nyomott el az álom. 

13 megjegyzés: